Wednesday 11 May 2011

SUB AGEN ALOFICA COLLAGEN

Salam semua..alhamdulillah pemasaran ALOFICA COLLAGEN mendapat SAMBUTAN HANGAT..
kalau dulu org kata wang bukan segalanya,tapi sekarang banyak perkara perlukan wang...kalau dulu bukan cantik yang dilihat.tapi sekarang kecantikan antara faktor penerimaan masyarakat dan perkahwinan..
tak dinafikan dengan keadaan serba canggih sekarang,macam2 produk berada di pasaran dengan masing2 punya khasiat dan harga..PENGGUNA berhak memilih mana yang dia mampu miliki dan ingin miliki.

SAYA memerlukan sub agen saya untuk pemasaran ALOFICA COLLAGEN ini..saya tak meletakkan apa2 syarat seperti yuran, atau apa2 bayaran muka dan sebagainya..hanya menjadi pengedar,mencari costumer,jual alofica collagen, dapat untung..sudah..itu sahaja..

Saya nak beri peluang yang simple mudah xmenyusahkan ini kepada semua yang berminat, terutamanya suri rumah (utk mendapat duit poket sendiri), penganggur, dan yg mencari sumber pendapatan sampingan..

sekiranya ANDA berminat,sila PM kat FACEBOOK SAYA,NURAZWANI RAMLI atau email saya therock8581@yahoo.com.atau msg saya no tel 0177767216..insyallah..niat yg ikhlas memasarkan produk halal yang terbaik,dgn khasiat yang semulajadi..akan menjamin pendapatan anda..cubalah!!

No comments:

Post a Comment